Vračila in menjave
ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO IZDELKOV
Kupec ima pravico v 14-ih dneh od prevzema naročenih izdelkov odstopiti od kupoprodajne pogodbe, brez navedbe vzroka za takšno odločitev. Kupec sporoči svoj odstop v zgoraj omenjenem roku na kontaktni e-naslov: info@mamabutik.si oz. po pošti na naš naslov: RMB Plus d.o.o. Smoletova ulica 16, 1000 Ljubljana.
Odstop od kupoprodajne pogodbe prav tako velja vrnitev kupljenih izdelkov v roku za odstop s priloženim izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga in kopijo računa. Kupec vrne blago po priporočeni pošti na svoje stroške, paketov z odkupnino NE prevzemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dneva prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov: info@mamabutik.si ali po pošti na naslov:
RMB Plus d.o.o., Smoletova ulica 16, 1000 Ljubljana.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik nedvoumno obvestiti podjetje o svoji odločitvi, lahko tudi z uporabo obrazca za odstop od pogodbe, ki je dostopen na spletni strani trgovine.
Če je potrošnik blago že prejel, ga mora vrniti podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od dne, ko je podal obvestilo o odstopu od pogodbe. Rok za vračilo se upošteva, če potrošnik pošlje blago pred iztekom 14-dnevnega roka.
Potrošnik nosi le neposredne stroške vračila blaga (strošek pošiljanja nazaj prodajalcu). Stroškov dostave (poštnine), ki jih je plačal ob nakupu, podjetje ne sme zahtevati od potrošnika, razen če je bil izbran dražji način dostave od običajno ponujenega.
Vračilo kupnine bo izvedeno najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, vendar lahko podjetje vračilo zadrži, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek nastopi prej.
Vračilu blaga obvezno priložite kopijo original računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo/zamenjavo blaga, ki se nahaja tukaj: Obrazec odstopa od nakupa.
Naslov za vračilo kupljenih izdelkov je:
RMB Plus d.o.o. Smoletova ulica 16, 1000 Ljubljana.
Vračilo kupnine boste prejeli v nekaj dneh po prejemu pošiljke, kar ponavadi traja do 5 delovnih dni.
Vračilo vplačanega zneska izvrši trgovec na transakcijski račun kupca. Koriščeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa.
REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira, ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi) plača stroške analize kupec sam po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu, plača stroške analize prodajalec.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja.
Kupec blago v reklamacijo vrne po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem po pošti na stroške prodajalca. Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Ne prevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.
REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.